Audit vnitřních procesů, vztahů a komunikace
Za posledních 30 let jsem prošla firmami různých velikostí i zaměření.
Mám bohaté zkušenosti s (ne)funkčními vztahy
mezi kolegy i vedoucími pracovníky.
A mám i živou představu, jak mizerně se ráno vstává do práce,
kde nefungují procesy ani standardy, vrčí na vás tiskárna i kolega
a před šéfem se raději zašíváte v kuchyňce.
Fandím logickým procesům, otevřené komunikaci a pohodové atmosféře.
A vážně se to nevylučuje s kvalitními výsledky. Právě naopak.
Unikátní kombo pro malé i větší firmy
Spojila jsem své síly, znalosti a zkušenosti s certifikovanou auditorkou Ester Janků, která firmám účinně pomáhá ozdravět nebo správně nastavit interní procesy, splnit požadavky legislativy a především zefektivnit dění a výstupy napříč celou firmou.
Efektivním propojením dvou světů (interní audit a nastavení firemních procesů & práce s emocemi, komunikací a vztahy v týmech) vznikl unikátní širokospektrální nástroj, který vaší firmě může přinést mj. toto:
Efektivnější způsoby řízení firmy
Úspora času a financí
Jasné procesy bez slepých odboček a bílých míst na mapě
Motivovaní a aktivní pracovníci
Spokojení lidé = spokojený zákazník
Spokojený zákazník = lepší výdělky
Lepší výdělky = spokojená firma
Jaká témata spolu otevřeme?
Skutečný stav, potřeby a aktuální možnosti. Návrh postupu a řešení.
Zdravé nastavení jednotlivých procesů, jejich logika,
návaznost a reálná efektivita.
Sebeorganizace, tříštění pozornosti, přetížení.
Rovnováha mezi prací a osobním životem.
Organizace času a priorit, delegování (+ speciál pro majitele a manažery)
Kompetence ruku v ruce se zodpovědností. Osobní a profesní role a identity.
Silné stránky a rezervy. Co vnáším do týmu a co se mi vrací.
Hranice a manipulace. Ocenění a motivace zaměstnanců i leaderů.
Bezpečný prostor pro otevřenou diskuzi a sdílení.
Domněnky a očekávání. Jak komunikovat nepříjemné situace.
Role, interakce a spolupráce v týmu.
Gamifikace - rozklíčování možností, jak nacházet nová řešení
a správné cesty pro přicházející výzvy.
Nástroje a techniky na míru vašim lidem, situacím a potřebám.
Vstupní konzultace
a analýza aktuálního stavu
Realizace programu na míru vaší firmě, lidem a situaci
Revize uchopení
a doladění nových možností
Pracujeme s malými firmami, které se vejdou do jedné kanceláře.
A taky s velkými organizacemi. Všude jsou lidé.
I generální manažer je taky „jenom" člověk (aspoň někdy).
Veškeré firemní programy, kruhy a workshopy
umíme přizpůsobit velikosti a potřebám vaší firmy.
Co je pro to nezbytné z vaší strany? Být připraveni na změnu. A dát o sobě vědět.